In verband met Pasen zijn wij vrijdag 19 en maandag 22 april gesloten. Het kan dan ook een paar dagen langer duren voordat je jouw bestelling ontvangt. Na de Pasen gaan we meteen weer voor je aan de slag. Fijne Paasdagen!

Retourneren

Consumenten

Hoe kan ik retourneren?

Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelde artikelen mag je zonder opgave van een reden de artikelen retourneren. Binnen die 14 dagen heb je dus altijd recht op herroeping. Nadat je via info@tafelzeil.nl hebt aangegeven dat je de artikelen retour wenst te sturen heb je nogmaals 14 dagen om het artikel daadwerkelijk naar ons te versturen. Je kan je artikelen sturen naar: 

Thoja B.V.
t.a.v. retournering
Smaragdstraat 1
7554 TD Hengelo

Om geretourneerde artikelen opnieuw te kunnen verkopen dienen deze voor zover mogelijk in originele verpakking geretourneerd te worden. Indien een product beschadigd is, kunnen wij ervoor kiezen het product maar deels te vergoeden. 

LET OP: Bij een klacht over beschadigde artikelen dient dit eerst voorgelegd te worden bij ons, zodat er in samenspraak besproken kan worden wat de beste en passende oplossing is. Mocht er bijvoorbeeld iets onherstelbaar beschadigd zijn, dan kunnen wij overwegen om het artikel niet te laten retourneren. Dit bespaart tijd en retourkosten. Bij beschadigde artikelen die op eigen initiatief geretourneerd worden zullen de verzendkosten niet worden vergoed.

De consument draagt het risico voor een retourzending. Wij adviseren daarom het pakket aangetekend te verzenden en het verzendbewijs te bewaren, zodat je een eventuele vermissing kunt claimen bij je pakketvervoerder. De retourzending dient voldoende gefrankeerd naar ons te worden toegestuurd.

Retourzending, wie betaalt de retourkosten?

De klant betaalt verzendkosten voor het verwerken en bezorgen van je bestellingen, deze kosten zullen wij bij retournering vergoeden. De retour verzendkosten zijn voor rekening van de klant. Het verwerken van retouren kan maximaal 2 weken duren.

Uitbetaling

Wij storten het gehele bestelbedrag, inclusief de verzendkosten, binnen 14 dagen na het melden van de retouropdracht terug op je rekening.

Bedrijven

De Wet Kopen op Afstand is niet van toepassing op aankopen door bedrijven. Bedrijven hebben wettelijk geen recht van herroeping. Indien bedrijven aangeschafte artikelen retour willen zenden dan zijn er meestal wel mogelijkheden om een tegemoetkoming te bieden. Neem daarvoor eerst telefonisch contact met ons op.

Retourzending, wie betaalt de retour verzendkosten?
Wettelijk zijn wij enkel verplicht om retour verzendkosten te vergoeden indien wij jouw bedrijf een verkeerd artikel hebben geleverd dan besteld is. Daarnaast vergoeden wij retourkosten wanneer het geleverde artikel gebreken vertoond. In alle andere gevallen zijn bij aankoop door bedrijven de verzendkosten voor eigen rekening. Indien een bedrijf recht heeft op een vergoeding van de verzendkosten zullen wij deze kosten na ontvangst van de retournering crediteren.

🍪 Wil jij een goed werkende website?
Wij gebruiken net als iedere andere website cookies. Kies zelf welke cookies je toestaat.